donderdag 1 december 2011

Vandaag is het weer zover!!

Dit is geloof ik de derde keer dat ik dit blog maak en wat mij betreft ook de laatste keer, sprak zij stoer.
Mijn besluit staat vast, het is genoeg geweest.
Ik weet dat ik de vorige keren ongeveer hetzelfde heb gezegt maar ik wil het gewoon niet meer.
Ik ga echt ontzettend mijn best doen.
Ik heb op het stoppen met roken forum (http://www.ikstop.nl/) ook weer een dagboek aangemaakt en ben lid geworden van de december stoppers.
Ik heb in mijn map op de pc ook weer een heleboel leuke smileys en bewegende plaatjes neergezet.
Kan ik me zowel hier als daar uitleven.
Verder ben ik regelmatig met wordfeud bezig en met het maken van mandala,s.
Als een zeker iemand nu nog een beetje begrip had en een beetje mee zou leven was ik helemaal gelukkig.
Maar een mens kan nu eenmaal niet alles hebben.
Ik wil nu nog even uit proberen hoe het hier ook weer met smileys gaat.


Nou je ziet, het gaat goed.
Dus zoals Klaas Vaak zegt: lekker slapen allemaal en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld