zaterdag 17 december 2011

dag 17

Ook de 17e dag is weer voorbij.
Het gaat op enkele zwiebels na heel goed.
Het is alleen zo jammer dat ik er nog weinig van merk.
Het is de eerste tijd altijd net of ik juist benauwder word.
Ook had ik gisteren meer last van mijn knieen.
Gisteravond toen ik naar bed ging kreeg ik ineens een bevlieging, voelde me ineens super!
Ben inmiddels ijverig aan het breien geslagen, een sjaal in de luiewijvensteek.
Grote stappen, gauw thuis zeg maar.
Morgen komt Helena, gaan we lekker mandala,s kleuren en tekenen.
Maandag komen Helen en Claudia, dus afleiding genoeg.
Vreemd maar ik merk wel dat mijn huid steeds gladder aanvoelt.
Heel erg fijn is dat.
Ga nu ff thee drinken en dan lekker mijn bedje in.
Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld