donderdag 15 december 2011

dag 15

Vandaag is dag 15 al weer bijna ten einde.
Het gaat gelukkig heel erg goed, ben helemaal blij.
Wel gisteren weer helemaal emo.
Remco zei spontaan dat hij trots op me was.
Gevolg..........tranen.
Vroeger, toen ik nog rookte,hihi, ging ik naar buiten als het me even teveel werd,
nu komt het er op een andere manier uit.
Vanmiddag even, toen ik de boom aan het optuigen was,
had ik even iets van, he nu even een shaggie.
Maar gelijk is dat al weer weg, hooguit van o nee ik rook niet meer.
Nee die trek is voorlopig niet aan de orde.
Sta er zelf eigenlijk van te kijken hoe weinig moeite het me kost.
Baal alleen van het feit dat je ze weinig aan jezelf toe komt.
Wil zo graag breien en kleuren aan de mandala,s.
Misschien morgen een beetje.
Gek met dat niet roken is het net een beetje of je in een soort kokonnetje zit.
Het is eigenlijk wel lekker, je wil er niet uitgehaald worden.
Geburd dat toch dan ben je een beetje geirriteerd.
Maar 15 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan voor de rest.

1 opmerking:

  1. Ha Jenny,

    Die tranen maken niet uit, zolang je van die stinkstokjes afblijft. Het gaat super zo, hou vol. Je rookt al bijna een maand niet hihi.
    De rust om te knutselen komt ook wel weer.
    Ik ben, net als Remco, ook trots op je hoor.

    Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld