dinsdag 13 december 2011

dag 13

Na een paar dagen heerlijk op een boot door te hebben gebracht weer thuis.
Ging prima met het niet roken.
Heb gewoon af en toe bij de rokers gestaan en weinig last.
Vond het zo saai steeds alleen binnen te blijven zitten.
Nu al weer 13 dagen, ben er trots op.
Gisteren hoorde ik de volgende opmerking:
Piet (mijn broer) heeft het pas moeilijk gehad toen hij stopte en toch doorgezet, dat is pas knap!!!
Dus als je het niet zo moeilijk hebt, of je goed voorbereid hebt, of niet steeds laat merken dat het moeilijk gaat, dan is het dus niet knap.
Rare redenering!!!
Ik ben in elk geval al door meerdere testen heen gekomen, oa op de boot met gezellig hapje , drankje en rokers!
Gisteravond met een beetje ongenoegen met mijn schoonzusje door de telefoon.
Gek maar had alleen de gedachte: vroeger had ik nu een shaggie opgestoken.
Ga lekker zo verder en hoe iedereen erover denkt moeten ze allemaal zelf maar weten, ozo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld