dinsdag 20 december 2011

dag 19

Gisteren ging lekker snel voorbij, had het zo druk met van alles dus weinig rookmomenten.
H en C waren hier en we hebben zitten spelen met de laptop en de tablet die Helen had meegebracht.
Claudia had een theezakjes mal voor me meegebracht dus ik kan me
ook weer uitleven met theezakjes snijden en vouwen.
Ga er dan ook weer mandala,s van maken.
Verder lekker nasi gegeten met z,n vieren.
Zo was het snel voorbij.
Bedankt dames voor alle gezellige uurtjes en
Claudia natuurlijk voor de mooie krans!

Vandaag gaat het ietsje minder.
Ben een beetje sacho en depri.
Ja de beroemde 3 weken dip zit er aan te komen.
Vind het maar een rare verslaving, echt Jantje huilt en Jantje lacht.
Morgenavond is het al 3 weken, vind het toch wel wat.
Ga nu ff naar boven, ms laat ik me vanavond nog even horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld