donderdag 19 januari 2012

Zeepnetjes

Vanmorgen heb ik mijn zeepnetje af zitten maken.
Ik had het al gehaakt maar het nog niet afgewerkt.
Dat krijg je als je je kamer aan het opruimen bent, je komt van alles tegen!

De mintgroene heb ik gehaakt naar het voorbeeld van de blauwe.
Die had ik jaren, echt jaren geleden nog eens gehaakt 
in het blauw en rose voor tussen de baby kleertjes.
De kinderen zijn nu 30 en 31 dus zolang al geleden.
De rose heeft mijn dochter ws meegenomen 
en de blauwe was van mijn zoon.



De groene komt nu aan mijn bed te hangen omdat er 
altijd een stukje zeep naast mijn kussen ligt.
Dit wil dan nog wel eens op de grond belanden.

3 opmerkingen:

  1. Ik herken die dingen nog wel van vroeger. Knap hoor dat je het zo kan namaken.
    Je vroeger ook van die netjes voor om een wc-rol. Ga je die ook nog maken hihi?

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo
    had even een vraagje heeft u voor mij een patroon van dit zakje moet er namelijk 20 maken voor mijn werk
    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo
    had even een vraagje heeft u voor mij een patroon van dit zakje moet er namelijk 20 maken voor mijn werk
    alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld