maandag 16 januari 2012

kerstballen breien

Vandaag heb ik weer een ander model kerstbal gemaakt.
Ik ben weer bezig geweest met mijn rondbreinaald maar.....
ik word er gek van.
Nee geef mij maar gewoon twee naalden.
Heb wel het patroon voor de 4 naalden uit het boek omgezet naar een patroon voor twee naalden.
Heb het helemaal uitgevogeld en ....weer een bal.
Je kunt het ms niet goed zien maar in het witte gedeelte heb ik gouddraad meegebreid.
Ik heb er voor de versiering nog een goudkleurig bandje omgedaan.


Ik vind hem wel wat groot uitgevallen.
Moet eens kijken hoe ik dat nou weer aan kan passen.
Deze heb ik een styropor bal ingedaan.
De vorige vind ik niet zo mooi rond geworden.
Hier paste die toevallig precies.

1 opmerking:

  1. Ha Jenny,

    Leuke bal is het geworden. Wel mooi met die bal er in, zo is ie wel mooi rond.
    Ik doe het je niet na of het nu 4 of 2 naalden zijn.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld