zondag 15 januari 2012

Op mijn nieuwe blog

Vandaag heb ik van alle drie de blogs er een gemaakt.
Zo zit het leven tenslotte ook in elkaar.
De ene dag gebeurd er dit, de andere dag weer heel iets anders.
Dan ben je aan het breien, dan weer aan het mandala,s kleuren.
Met beter weer ga je vaker fietsen, dagjes weg enz.
Ik vind het leuker alles onder een noemer te hebben.
Zo zal ik ook vaker op mijn blog te vinden zijn.
Gisteren was ik jarig en werd 61.
Ik was toch zo blij dat ik idd niet rokend mijn verjaardag in ging!
Het was de 45e dag.
Dat was mijn bedoeling op 1 december.
Vorig jaar rookte ik ook niet op mijn verjaardag maar toen heb ik het helaas niet volgehouden.
Nu heb ik er een heel ander gevoel bij, ik ben blij!!

Ik hoop nog lang en vaak hier op mijn blog te vinden te zijn.
Het is voor mij een fotoalbum, dagboek, plakboek en naslagwerk ineen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld