zaterdag 4 augustus 2012

Lang geleden

Zo hier ben ik weer eens.
Het is zeker lang geleden, maar ik ben er nog.
We hebben inmiddels een aantal tripjes gemaakt, oa naar Parijs 3 dagen.
Ben nu ook weer helemaal op de knutseltoer.
Ben bezig met het maken van bookmarks, tags en...........
je raad het nooit,weer atc's.
Heb er de laatste tijd weer echt zin in.
Zal er morgen hier een stel laten zien maar als je alles wil
zien kun je beter even naar mijn picasa album  gaan.

Ik zag trouwens hierboven dat het al 247 dagen geleden is dat ik met roken stopte.
Had eigenlijk geen idee dat het al zo lang was, ruim 8 maanden!
Nou het gaat prima en ik ben er weinig mee bezig.
Ga nu zo naar bed want morgen weer een druk dagje, maar dat vertel ik nog wel.
Voor nu, welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld