zondag 12 augustus 2012

Kaarten en meer....

Ik ben sinds een aantal dagen weer helemaal op de hobbytoer.
Ben druk bezig met boekenleggers, tags, atc's, 
10 x 10 kaarten en Gothic arches te maken.
Ook ben ik weer lekker stempels aan het inkleuren.
Heb vanmiddag een gothic arch gemaakt.
Ik vind hem zelf heel erg leuk geworden.
Kijk maar eens: 


De kleuren van de vlinder zijn in het echt een beetje feller!
Ik heb sinds twee weken met Helena elke keer een uitdaging.
De 1e keer was het de kleur groen, toen koos ik uilen en nu 
Helena weer vlinders.
Ik ben nu twee atc's aan het maken daarvoor.
Als ze klaar zijn zal ik ze hier showen.
Ik moet voor dinsdag weer een uitdaging bedenken.
Dus je ziet, ik ben weer helemaal in mijn element!
In mijn picasa album kun je het allemaal zien.
Ik ga nu weer aan de atc's werken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld