vrijdag 17 juli 2009

Weer eens iets anders

Hallo allemaal,
Ik ben weer eens met heel iets anders bezig, nl....haken!
Wil je weten wat ik aan het doen ben kijk dan hier maar eens.
Echt geweldig wat die allemaal voor leuks maakt.
Ook de kleuren die zij gebruikt spreken mij ontzettend aan.
Als je het leuk vind moet je maar eens verder op haar blog kijken bij crocket.
Zodra ik het een en ander in elkaar geknutseld heb laat ik het natuurlijk hier zien.
Hebben jullie ook dat je ineens zin hebt om iets heel anders dan kaarten maken
te gaan doen?
Ik ga weer verder, ben nog even aan het oefenen maar als het goed gaat wil ik er een kussen van maken.
Allemaal een prettig weekend.
Het wordt echt knutselweer, dus veel plezier!
Groetjes Jenny

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Jenny, ik ben benieuwd naar jou creaties :p
    En zo zie je maar, dat alles ooit weer terug komt, dit soort werk, was in mijn jeugd ook heel erg populair, mijn moeder heeft indertijd, toen ik trouwde, dus al meer dan 30 jaar geleden, zo'n soort sprei voor me gehaakt en die heeft heel wat jaartjes op ons bed gelegen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenny

    Wat een leuk blog!!....ja ik neem ook altijd wat anders mee . ook op vakantie.... ben aan het breien en haken....heerlijk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenny, hartstikke bedankt voor je reactie op mijn blog! De kaartjes voor de kerstkaartencrop worden steeds beter hoor! Astrid heeft in elk geval al erg mooie stempelkaarten gemaakt!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Jenny,

    Die weblog ziet er geweldig uit, dus ik ben benieuwd wat jij er allemaal van gaat maken. Ben jij ook met al die leuke kleurtjes bezig?

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld