zaterdag 25 juli 2009

Hollands dekseltje gehaakt!


Ja ik heb niet stil gezeten!
Gisteren heb ik dit dekseltje afgemaakt.
Het moest zo,n gehaakt vierkantje worden maar ik had het niet helemaal goed gedaan,hahaha.
Toen ben ik er maar mee door gegaan en werd het dit Hollandse dekseltje.
Leuk toch?

We gaan de kamer opknappen en ik ben al aan het bedenken
hoe ik het graag wil hebben,moeilijk hoor!
Ik ben zo'n twijfelaar en vind alles zo leuk!
Jullie horen nog wel hoe alles verloopt.

In elk geval weer een prettig weekend en groetjes Jenny.

7 opmerkingen:

  1. Proud to be dutch! hihi.
    Knap hoor, jouw haakkwaliteiten. Hoe gaat het met de copicmarkers. Doe jij er nog wel wat mee?
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal aan het haken geslagen Jenny,
    Mooi hoor, ik doe het je niet na.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jenny,

    Wat je allemaal niet met een dekseltje kan doen hé,het ziet er heel leuk uit hoor!
    Succes met het opknappen van je kamer,we kunnen elkaar een hand geven want wij zijn daar ook mee bezig op het moment,wat een klus hé!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lisette:
    Bedankt voor je bezoek.
    Met de copicmarkers doe ik op het moment weinig, maar dat komt wel weer.
    Corrie:
    Ook bedankt voor je bezoek.
    Moet je toch eens proberen, het is zo leuk!
    Eef:
    Ook jij bedankt voor je bezoek.
    Ja een hele klus maar we hopen maar dat het resultaat mooi zal zijn.
    Jij ook succes ermee.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jenny,

    Waar een mislukkeling al niet voor kan dienen, wat ben je toch creatief.
    Leuke verandering van de opmaak van je blog.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld