donderdag 22 januari 2015

Twee condoleance kaarten waarvan 1 Black and white Plus #07

Hallo allemaal,
Gisteren samen met Helena trapunto kaarten zitten maken.
Wederom een condoleance kaart.
Weer een oude techniek van stal gehaald!

Ik vind het nog steeds een hele fijne techniek.

Vandaag heb ik een sterkte kaart gemaakt met de click ponsen.
Ook weer zo'n oudje!






















Ook deze techniek vind ik heel leuk.
Volgende week brengt Helen nog 3 mallen voor me
mee dan kan ik ook andere kaarten met deze techniek maken.

Dit zijn de kaarten van Helena.
Het resultaat van 3 oudere technieken,
Queree, prik en pons en trapunto.


















Zoals je ziet hebben we niet stil gezeten.
Bedankt voor je bezoek en een berichtje vind ik erg leuk om te lezen!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten jenny.
    Ik maak nog niet zo lang kaarten en ken de technieken niet,wat leuk dat je een freubelmaatje hebt om al die technieken samen te doen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Jenny,

    Jeetje wat ga je als een speer. Ik hoop dat je de condoleancekaarten voorlopig nog niet nodig hebt hihi. Het is dat ik de voorbeelden zie, anders zou ik niet weten wat Trapunto ook al weer was.
    De kaartjes van Helena vind ik ook heel mooi. Ik hou wel van roze.

    Ga zo door.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld