zondag 1 juni 2014

Weer terug!

Zo daar ben ik weer.
Het heeft een tijd geduurd maar ik ben inmiddels druk bezig met...........quilten.
Een aantal weken geleden was ik op een quilt tentoonstelling en ja hoor, het ging weer kriebelen.
Ik ben begonnen met kleine hexagons te maken en later "crazy quilt".
Daarna ben ik begonnen met grote "hexies" daar ben ik nog steeds mee bezig, kijk maar:





Ook ben ik begonnen met de "Farmers Wife Sampler Quilt".




Ik ben lid geworden van de yahoo groep en het een hele nieuwe FlickR account aangemaakt.

Ik heb het weer helemaal naar mijn zin.
Helaas wil mijn schouder niet altijd even goed meewerken maar de laatste tiijd mag ik niet klagen.
Dus zal ik de komende tijd hier wel weer "quilties" showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld