maandag 31 december 2012

Laatste blog van dit jaar!

Wat is dat jaar toch weer snel gegaan.
Veel leuke reisjes gemaakt oa naar Roemenië met Remco en Anca.
 Naar Parijs met Helena en naar Marken en Volendam met Stela.
Ook weer veel geknutseld met Helena en Helen.
Volgend jaar ga ik in elk geval weer meer kaarten maken.
Momenteel ben ik weer op de haaktoer.
Verder hebben Helena en ik Pinterest ontdekt, ook weer een bron van vermaak.
Oma heeft inmiddels haar 100 ste kerst gevierd en nu op naar haar 100 ste verjaardag in april.
Nog steeds geen contact met C & P, morgen alweer 1 jaar.
Verder gaan we het komende jaar lekker door met van alles en nog wat.
Joop wil ook gaan stoppen met roken dit jaar dus duimen.
Ik wil iedereen hierbij het allerbeste wensen voor 2013!
Tot volgend jaar....

1 opmerking:

  1. Lieve Jenny,

    Ik wens jou ook een heel goed 2013, hopelijk komen je wensen uit. Ik hoop ook echt dat Joop zal stoppen met roken.
    Ben benieuwd hoe Oma's verjaardag zal zijn.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld