woensdag 28 november 2012

Zaterdag 1 jaar gestopt!

Komende zaterdag is het precies een jaar geleden dat ik gestopt ben met roken.
Ik kan het me nu haast niet voorstellen.
Ben er wel super trots op.
Van Joop heb ik als beloning een hele mooie tablet gekregen waar ik helemaal blij mee ben.
Er is nog een reden dat ik zo blij ben dat ik niet meer rook, nl mijn clickgebit.
Afgelopen dinsdag was het zover.
Mijn implantaten wereen geplaatst.
Was best wel nerveus maar alles is zo meegevallen.
Ik weet zeker dat het niet zo goed gegaan was
en nog zal gaan als ik nog rookte.
Ze zeggen dat de implantaten dan veel meer moeite hebben
om vast te groeien en je hebt eerder kans op ontstekingen.
Ook nu heb ik er heel weinig last van, heb vandaag
weliswaar gemalen, maar toch warm gegeten.
Dat had ik gisteren niet gedacht.
Ben ook super trots op Wendy, die is inmiddels ook al 2 maanden gestopt met roken!!!
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ze zei ook, als jij het kan na 46 jaar roken moet het mij toch ook lukken!
Al met al, het stoppen met roken heeft alleen maar goeds gebracht.
KOMT HIJ NOG EEN KEER.........................................vind hem zo leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld