zaterdag 28 april 2012

Tijdje geleden

Het is echt een maandje geleden dat ik hier heb gescheven.
Ik nam het me steeds voor maar...het kwam er niet van.
Ik ben in die tijd een paar dagen naar Helena geweest , samen naar Volendam en naar het Amsterdamse bos.
Een korte impressie hier:


 Hierboven was in het bos en hier is in Volendam.







Verder zijn we gisteren met z,n drietjes naar de keukenhof geweest.
We hebben het echt getroffen met het weer.
Donderdag en vandaag, slecht weer en gisteren, super.
Zelfs af en toe warm.
Je geloofd het niet maar ik was er nog nooit geweest.
Het is een fantastisch gezicht, die bloemenpracht.

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Wauw die zonsondergang is prachtig. De foto's van de Keukenhof kan ik hier niet zien.
    Je geniet wel zo te zien.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld