maandag 27 februari 2012

Tablet hoesje

Hier ben ik nu mee bezig!!!
Een hoes voor mijn nieuwe tablet.

Ik was idd bezig met een orka te maken maar....het 
was zo,n ontzettend gefriemel, pppffff
ik werd er helemaal gek van.
Ben er gisteravond echt de hele avond mee bezig geweest 
maar het is echt mijn ding niet.
Mogelijk de wat grotere dieren maar deze in elk geval niet.
Dus....sorry Claudia maar geen gehaakte orka van mij!

Deze hoes ging vandaag echt als een tierelier,
dit is ook iets waar ik helemaal blij van word.
Hij is ook echt helemaal in de "Jenny" kleurtjes,hihi.

1 opmerking:

  1. Dat ziet er leuk uit. Dat gaat wel snel zeg. Je zal nu al wel nog verder zijn. Ik zie het volgende week wel in het echie.
    Jammer van al je moeite voor de orka.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld