maandag 25 januari 2010

1e easelkaart


Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn 1e easelkaart gemaakt.
Je ziet ze momenteel zoveel op blogs dat ik het ook eens wilde proberen.
Ik vind ze erg leuk en... heel makkelijk om te maken.
Het zal vast niet bij deze ene blijven.
Hoe vinden jullie ze?
Vind die Henri ook zo lief!
Heb hem ingekleurd met de copic markers.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
papertakeweekly met pretty pink en van craftycreationschallenges met valentine.
Verder wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart, heerlijk!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Jenny,

    Ik vind die eazelkaartjes ook zo leuk.ik heb er zo pas ook één gemaakt,inderdaad erg leuk om te doen.
    Ik vind je kaartje erg mooi geworden.

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your card is so cute!! thanks for joining us on crafty creations this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jenny,

    Wat een prachtige kaart! Fijn om je werk bij Crafty Creations te zien, dank je wel!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great project! Thanks for playing along at Crafty Creations this week in our love/valentine challenge! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kaart. Leuke constructie zo'n Easelkaart. Misschien kan ik 'm een keer in het echie zien.

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld