vrijdag 21 augustus 2009

Rose ornamentje gemaakt

Ben deze week druk met van alles bezig geweest.
Natuurlijk met de kamer,
van alles weggebracht naar het grof vuil, dinsdagavond.
Alle vloerbedekking is er nu uit, ook al weg.
In het weekend gaan we de posten van de ramen
schilderen en dan zijn we zover klaar.
In afwachting van mijn dochter die komt helpen witten en behangen.

Verder ben ik nog bezig geweest met het
borduren van dit leuke ornamentje!

Omdat ik geen leuk knoopje kon vinden heb ik er een bloemetje voor gehaakt,leuk toch?

Op het moment ben ik bezig met breien maar
daar horen jullie later meer over.

Voorlopig weer bedankt voor jullie bezoek en alvast een heel prettig weekend!

Groetjes Jenny

6 opmerkingen:

  1. Hee écht leuk geworden in dit lekkere roze !!!
    Goed opgelost dit bloemetje ipv knoopje, leuk !!!

    Succes met alles !!;-)

    mm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met MM weet je wel dat IK het ben hé !!?;-))))

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben niet zo handig als *M* :-))

    uhhm... *marianne* (libracat) bedoel ik.

    mm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Jenny,

    Wat een leuk ornamentje en grappig hoor dat haakwerkje in het midden. Verschillende technieken in 1, borduren, naaien, haken. Het lijkt wel kaarten maken hihi.
    Maar hoe ziet de achterkant er nu uit? Gewoon effen aïda?

    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Helen,

    Nee de achterkant is van rose geruite katoen.
    Leuk dat je even hier was
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jenny
    op mijn blog heb ik een verrassing voor je staan, kom je even kijken
    Groetjes Corrie

    Ps mooi Borduur werkstukje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

ticker

01 december 2011 gestopt met roken Roken kost veel geld